Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J41i92r71i 11D49v41o91r90a58k

5. 10. 2017 19:05

Pri vsim respektu... ten vas znamy asi trochu mele z cesty. Verte mi, znam Svycarsko ale rikat, ze tam maji vetsi "bordel" nez v Cesku...;-D;-D;-D!!

1 0
možnosti
IA

Netvrdím to přeci o Švýcarsku jako zemi, ale o švýcarské firmě.

Můj kamarád pracuje v Praze, šéfka sedí v USA. Ale firma je švýcarská. Hodně z těch aktivit, kde on působí přesouvají třeba do Indie. Týmy jsou tvořeny několika lidmi, kteří se však nikdy osobně neviděli. Sedí po celé zeměkouli. Proběhne jeden telefonát a pak se měsíc dělají připomínky k jeho zápisu... zprávy lítají kolem světa.... levá ruka neví, co dělá pravá. Jeden šéf vás vyhodí, jeho šéf vám oznámí, že to není pravda, že s vámi počítají i nadále. Mimochodem, firma je to velká, obchodována veřejně na trzích, obor vlivný.

Zkušenost tady ukazuje, že pokud něco přeroste svou zemi, nemůžete to již vztahovat k té zemi, tady ke Švýcarsku a prezentovat jako švýcarské zboží.:-)

0 0
možnosti
PK

Taky jsem byl před dvaceti lety překvapen organizovaností v německých firmách a že jsem jich prošel dosti,co se týč toho typického punktlich,to jsem poznal až v Rakouské firměR^ a to kloubouk dolu a vysoká úklona(byly to Rakušáci,ale vlastněni Němci,takže abych zase naše sousedy příliš nepohanil).8-o

0 0
možnosti
VV

On ten kamarad kteremu jste napsala tu esemesku zije ve Svycarsku a pracuje ve SVYCARSKE firme?

1 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Byla jsem maminka….

Teď už jsem máma a když o mě synek někde povídá, tak dokonce matka. Tobiášovi je 15 let, má Aspergerův syndrom (vysoce funkční autismus), dysgrafii, dysortografii a poruchu pozornosti. Je členem Mensy ČR a puberta je v plném proudu. Plánuje jít studovat na Oxford nebo Cambridge. Nebo se mu také líbí Caltech či MIT. Sám si to nastudoval.... 

Především mu dělám asistentku, bez vysvětlování událostí a chování lidí by byl v tomto světě ztracen. Ve „volném“ čase mě baví být ekonom, kouč, hraju si s informacemi, čísly a se slovy. Pomáhám lidem objevit a vidět to lepší v sobě i ve světě kolem.

A hledám jinou práci, aby Tobiáš mohl zůstat na "své" škole, kde je od 1. třídy již zvyklý. Je totiž soukromá.