Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma. Držím klukovi palce a Vám za článek taky. Nicméně, ten hoch má jeden neobyčejný dar, který mívají umělci a osoby nadané. On vidí to, co my ostatní vidět neumíme. R^

0 0
možnosti

Takhle to dopadá když dospěli jednají bezohledně, a nemají dítě na prvním místě (otec).

Jen - kolik bylo Tobiášovi let, když napsal ten sloh? Je to bezpochyby velmi citlivý jedinec.

Ale musím říct, že ten podzim (nemám ho ráda) bych lépe nepopsala. A mám to tak, i když už jsem v důchodu (vyrůstala jsem v krásném rodinném prostředí).

Prostě ten podzim vnímám stejně.

Je úžasné, jak ty svoje pocity uměl popsat.

0 0
možnosti

Bylo mu 14 let. Když píše, je to někdy neuvěřitelné. Verbálně ovšem horší....:-)

1 0
možnosti
Foto

Držím pěsti. Moje dcera s lehkým Aspergerem, 7 let zpět. Též nespolehlivý, poletujici otec, zničehonic zájem o střídavku, nebo výhradní péči. Na Ospod mě poradili ať "vyzkoušíme mesic" a tlačili na nás obě. Po týdnu u otce pokus o sebevraždu, hospitalizace na psychiatrickém oddělení, od té doby sebeposkozovani. Otec se stáhl tam, odkud se vynořil, nicméně duše mladé slečny zmrzačena na zbytek života. Nechť vám to dopadne lépe!

0 0
možnosti

Děkujeme za podporu. Ale podle toho, co píšete jste si také prošly s dcerkou peklem. Můj synek byl v té době 14letý a moc dobře věděl, co chce. Nakonec požádal soud o předčasnou svéprávnost, ale některé věci řešíme doteď a klid není. Přeju všem hodně síly, když se objeví temnota. Zlo v jakékoli podobě. A nejhorší je to od blízkých lidí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS