Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Zdravím. Ano, chápu ženu, kterou fotbal nezajímá, že se diví - jednou jsem šel skrze takové policejní manévry u Sparty a bylo to asi stejné - dokonce jsem měl před sebou malý akčňák., nějaký fanoušek prchal a za ním asi policie. Můj syn, bydleli jsme na Letné, šel jenou se zlomenou nohou o berlích a právě probíhal zápas Sparty s nějakými Poláky. syna to taky nezajímá, tak si myslel, že na klidné Letné nemůže mít zlomená noha problém - ale měla. V jednu chvíli se k němu přiřítil opilý veliký Polák a chytil ho pod krkem - asi ho chtěl zmlátit, když se vyskytuje u Sparty, ale když uviděl berle, tak mu dal milost. Co z toho plyne: bacha na fotbalisty.

0 0
možnosti
PK

Ve státech na americkém fotbalu sedí vedle sebe fanoušci obou týmů a je klid,pokud dojde ke konfliktu,kamerový systém dobře pracuje a fanoušek může jít k soudu a co více nějakou dobu se na fotbal nepodívá,to je má vlastní zkušenost.

1 0
možnosti

No, ono to možná působí přehnaně...ale jen do té doby než se něco semele.

A komu za to "děkovat"? Těm primitivům, co nechodí na fotbal, ale porvat se.

1 0
možnosti
PB

P62e49t64r 67B60ü65r84g56e65r

18. 9. 2017 10:42

Anglie to dokázala během pár let vyřešit. Proč to nejde u nás?

1 0
možnosti
VV

Budte rada, ze pritomnost policie zmarila jeden jiste planovany atentat. ;-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Byla jsem maminka….

Teď už jsem máma a když o mě synek někde povídá, tak dokonce matka. Tobiášovi je 15 let, má Aspergerův syndrom (vysoce funkční autismus), dysgrafii, dysortografii a poruchu pozornosti. Je členem Mensy ČR a puberta je v plném proudu. Plánuje jít studovat na Oxford nebo Cambridge. Nebo se mu také líbí Caltech či MIT. Sám si to nastudoval.... 

Především mu dělám asistentku, bez vysvětlování událostí a chování lidí by byl v tomto světě ztracen. Ve „volném“ čase mě baví být ekonom, kouč, hraju si s informacemi, čísly a se slovy. Pomáhám lidem objevit a vidět to lepší v sobě i ve světě kolem.

A hledám jinou práci, aby Tobiáš mohl zůstat na "své" škole, kde je od 1. třídy již zvyklý. Je totiž soukromá.