Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

T.G.Masaryk se mel za Cecha jen do prvni svetove valky. Po roce 1918 se mel uz za Cechoslovaka, chtel tim jit prikladem. Mam na Vas autorko, otazku: je brouk Hrdobec to co lid obecny nazyva Hovnival?

0 0
možnosti
Foto

J10a57n 76H22i16n89k

14. 9. 2017 17:57

To je blbost, podle mě je to jen básnické slovo pro člověka, který ve své pýše vhlíží k nebesům, ale ve skutečnosti jeho role ve vesmíru, kterému nerozumí, nicotná. A takoví jsme všichni. Vždycky budeme omezeni svou pozemskou smyslovou zkušeností. Hrouda Země nám svou gravitací nohy víže a kam bychom sakra chtěli? Vydat se zmrvit ještě jiné světy?

1 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Byla jsem maminka….

Teď už jsem máma a když o mě synek někde povídá, tak dokonce matka. Tobiášovi je 15 let, má Aspergerův syndrom (vysoce funkční autismus), dysgrafii, dysortografii a poruchu pozornosti. Je členem Mensy ČR a puberta je v plném proudu. Plánuje jít studovat na Oxford nebo Cambridge. Nebo se mu také líbí Caltech či MIT. Sám si to nastudoval.... 

Především mu dělám asistentku, bez vysvětlování událostí a chování lidí by byl v tomto světě ztracen. Ve „volném“ čase mě baví být ekonom, kouč, hraju si s informacemi, čísly a se slovy. Pomáhám lidem objevit a vidět to lepší v sobě i ve světě kolem.

A hledám jinou práci, aby Tobiáš mohl zůstat na "své" škole, kde je od 1. třídy již zvyklý. Je totiž soukromá.