Rozchody a konce bolí… V politice je to ale často naopak

21. 09. 2017 12:15:21
Když končí vztah, máme srdce bolavé. Je nutné uzavřít historii a vítat budoucnost. Teď končí volební období a mě to vůbec nebolí. Přemýšlím, za co vlastně politikům poděkovat. A co nás dál čeká...

Volby se blíží a s nimi i konec volebního období současné vlády. Mě nedávno skončil vztah. Trval skoro rok. Oba jsme měli bolest v srdci, ale věděli jsme, že konec je nevyhnutelný. A já mu napsala dopis, abych mohla jít dál:

Miláčku (oslovení jsem prostě změnit musela, původní oslovení nechci uvádět),

je to přesně 10 měsíců, co jsme se poprvé viděli. A šli na ostrov a piknikovali. A já si bodla do nohy trny.... Opravdu netradiční první rande jsme měli.... A strávili spolu dlouhý večer...

A během té naší doby přežili a přestáli těžké situace... naše soudy, úmrtí maminky, dlouhé odloučení, když jsi byl v Americe, mojí ztrátu práce. Na pár let je to toho příliš a my vše zvládli během pár měsíců a byli statečný. Náš vztah vše vydržel a já myslela, že spolu budeme navěky.

Možná by se dala i všednost a pravidelnost překonat a změnit v radost a jiné schéma setkávání. Je to proti všemu vlastně taková „prkotina“. Já jsem zvyklá překážky překonat, respektuji však, že ty máš své bloky a chceš si je užít. Jak bych byla ráda, kdybys je chtěl změnit, odstranit... Je to v tvé moci a sílu na to přeci máš. Takový vztah přeci nejde najednou zrušit a vymazat.... Je výjimečné, když se potkají dva lidé, co už po krátké době si spolu tak rozumí. To další a bolavé jsou pak jen probuzené vzorce z minulosti, které vztah jen vynese na povrch. Dají se řešit. Když od nich oba utečeme, stejně zas přijdou znova a jindy.

Dnes je to poprvé, co naše výročí nebudeme slavit. I když vlastně minule také ne, protože jsi byl nemocný. Ale dnes je to poprvé, co vím, že spolu už žádné výročí neoslavíme. Že už nejsi můj partner, můj milenec a moje láska. I když už nebudeme dál partneři, stejně v srdci cítím, že jsme jedna rodina. První kolo přeci....

Jsou věci, co mi ale už budou vždycky chybět a co jsi mi ukázal. Na tohle však nikdy nezapomenu:

  • že se dá udělat piknik i téměř v centru Prahy, i s Proseccem
  • ukazoval jsi mi okolí Prahy, pro mě neprobádané oblasti
  • že vaření může být i docela zábavná činnost, strašně mě bavilo s tebou vařit
  • orgasmus s výhledem na Karlův most
  • sbírání jablek a ořechů v Praze a okolí a tvoje lezení po stromech
  • už po 14 dnech jsi se mnou chtěl bydlet a být součástí mého života
  • otevřel jsi mi své srdce a já tobě to své
  • že jsi měl rád Tobiáše
  • že jsi mě miloval se vším, co ke mně patří
  • Líbila jsme se ti i neupravená a s pár kilama navíc
  • Nikdy jsi mě za nic nekritizoval
  • Vždycky jsi mě vítal otevřenou náručí a polibkem
  • Pokaždé jsi mi přinesl kytičku nebo něco jiného
  • Naše výlety do Českosaského Švýcarska, Lednice, na hory, do Adršpachu...
  • Naše společné obdivování domečků. Když jsme si poprvé večer psali a narazili na tohle téma, já byla dojatá až k slzám a věděla jsem, že je mezi náma něco víc. Máme tolik společného....
  • Při nákupech jsi byl vždycky velmi trpělivý
  • Že jsi mě chtěl zase naučit věřit mužům
  • Tvůj nezdolný optimismus a dobrá nálada téměř za všech okolností
  • že jsi tak nebojácný při objevování nových věcí a míst. To je pro mě vekou inspirací
  • že jsi mě podržel, když mi umřela maminka a ex mě dal k soudu
  • že ti nevadil můj nepořádek

Tak hezké nevýročí.... Já budu na něj myslet s láskou v srdci

Přemýšlím, co bych napsala politikům při jejich konci. Možná pouze toto:

Děkujeme, jsme rádi, že odcházíte.

P.S. Moc ráda bych se rozepsala, ale nějak to nejde....

Autor: Iva Apanasenková | čtvrtek 21.9.2017 12:15 | karma článku: 11.83 | přečteno: 422x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Politika

Jaroslav Pomp

TV politické debaty: Když se člověk hádá s blbcem

„Jestliže se člověk hádá s blbcem víc, jak půl minuty, hádají se už dva blbci,“ to řekl moudrý Jan Werich. Televizní politické debaty však mají být o tom, že blbec má být usvědčen z blbosti chytrými protiargumenty, ne úprkem.

19.3.2024 v 9:06 | Karma článku: 8.33 | Přečteno: 97 |

Jan Bartoň

Macron: Preferuji strategickou nejednoznačnost

Francouzský prezident Emmanuel Macron dnes hovoří zcela odlišně než po začátku ruské agrese proti Ukrajině. Nejprve se snažil s Ruskem komunikovat, nyní je včele politiků, kteří by chtěli poslat vojáky na Ukrajinu.

19.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 9.32 | Přečteno: 125 | Diskuse

Jiří Čumpelík

Má to na svědomí Andrej Babiš

Víme o něm io jeho rodině téměř všechno. Pokud pro něho ve volbách lidé hlasují, vědí proč. Dá se říci, že jako předseda vlády byl úspěšný.

19.3.2024 v 7:49 | Karma článku: 16.03 | Přečteno: 214 | Diskuse

Jan Ziegler

V Rusku se nekonaly volby, ale vyhlášení vůdce zločineckého gangu

Ne, opravdu nelze v Rusku mluvit o svobodných volbách a nejen těch prezidentských. Zástupci skutečné opozice jsou zavíráni do vězení nebo rovnou vražděni. Západ nesmí uznat násilnického mafiána Putina za ruského prezidenta.

18.3.2024 v 12:30 | Karma článku: 22.22 | Přečteno: 332 | Diskuse

Ondřej Šebesta

Sedm stupňů do Sokola

Jak slepá musela starostka být, když její asistentka, které každý měsíc strhávali část platu na její dluhy, přicházela s luxusními kabelkami, nákladnými šperky aměla prostředky na drahé zahraniční zájezdy.

18.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 23.83 | Přečteno: 464 | Diskuse
Počet článků 26 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1282

Byla jsem maminka….

Teď už jsem máma a když o mě synek někde povídá, tak dokonce matka. Tobiášovi je 15 let, má Aspergerův syndrom (vysoce funkční autismus), dysgrafii, dysortografii a poruchu pozornosti. Je členem Mensy ČR a puberta je v plném proudu. Plánuje jít studovat na Oxford nebo Cambridge. Nebo se mu také líbí Caltech či MIT. Sám si to nastudoval.... 

Především mu dělám asistentku, bez vysvětlování událostí a chování lidí by byl v tomto světě ztracen. Ve „volném“ čase mě baví být ekonom, kouč, hraju si s informacemi, čísly a se slovy. Pomáhám lidem objevit a vidět to lepší v sobě i ve světě kolem.

A hledám jinou práci, aby Tobiáš mohl zůstat na "své" škole, kde je od 1. třídy již zvyklý. Je totiž soukromá.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...